Viviana De Sans Trotta

Nací en 1967, en Caldes de Montbui, Barcelona. Vine con mi familia a vivir a la isla de Ibiza cuando tenía 12 años, y en esta preciosa isla he hecho mi vida. Estudié Ciencias Políticas en la Complutense de Madrid hasta que mi compañero, y padre de nuestras dos maravillosas hijas, cambió mis prioridades vitales.

Soy Bombera de profesión desde 1996, en el Aeropuerto de Ibiza. Durante diez años estuve implicada en actividad sindical, a nivel estatal, llevando temas de desarrollo profesional y de igualdad de género. Fui Vicepresidenta del Consell de Ibiza en la anterior legislatura y en la actualidad trabajo de Jefa de Gabinete de la Vicepresidencia del Gobierno Balear que ostenta Unidas Podemos.

Vaig néixer en 1967, a Caldes de Montbui, Barcelona. Vaig venir amb la meva família a viure a Eivissa quan tenia 12 anys, i en aquesta preciosa illa m’he fet la vida. Vaig estudiar Ciències Polítiques a la Complutense fins que el meu company, i pare de les nostres dues meravelloses filles, va canviar les meves prioritats vitals.

Sóc Bombera de professió des de 1996, a l’Aeroport d’Eivissa. Durant deu anys vaig estar implicada en activitat sindical, a nivell estatal, amb temes de desenvolupament professional i d’igualtat de gènere. Vaig ser Vicepresidenta del Consell d’Eivissa en l’anterior legislatura i en l’actualitat treball de cap de gabinet de la Vicepresidència del Govern Balear que ostenta Unidas Podemos.

Con el 15-M recuperé la ilusión en la política y la esperanza en que un gobierno de y para la gente sencilla era posible, y cuando nació Podemos me sumé para aportar mi granito de arena. Desde 2014 hasta día de hoy Podemos entró en las instituciones, acabó con el bipartidismo, gobierna en este país y en muchos ayuntamientos y comunidades autónomas como en las Islas Baleares, y siempre con un único objetivo: mejorar la vida de la gente, garantizar y ampliar derechos, proteger a quienes más lo necesitan y cuidar de nuestro territorio y de nuestro medio ambiente. Sencillamente hacer POLÍTICA de la buena.

Seguir dándolo todo para continuar poniendo la vida en el centro es el motivo para sumarme a la candidatura de Antonia Jover.

Amb el 15-M vaig recuperar la il·lusió en la política i l’esperança en què un govern de i per a la gent senzilla era possible, i quan va néixer Podemos vaig sumar-m’hi per a aportar el meu granet d’arena. Des de 2014 fins a dia d’avui Podemos va entrar a les institucions, va acabar amb el bipartidisme, governa en aquest país i en molts ajuntaments i comunitats autònomes com les Illes Balears, i sempre amb un únic objectiu: millorar la vida de la gent, garantir i ampliar drets, protegir a qui més ho necessita i cuidar del nostre territori i del nostre medi ambient. Senzillament fer POLÍTICA de la bona.

Continuar donant-ho tot per a continuar posant la vida en el centre és el motiu per a sumar-me a la candidatura d’Antònia Jover.