Cynthia Elizabeth Gual Calviño

Soy una mujer feliz que vive en Son Servera, madre de familia numerosa con mellizos, de 14 años y un terremoto de casi 11. Participo del Consell Escolar del colegio de mi municipio desde hace más de cinco años. He sido tres años presidenta del Club Básquet Son Servera y en la actualidad formo parte de la directiva (el deporte de base es uno de mis intereses). Fui Técnica de farmacia durante 10 años en Cala Millor y actualmente trabajo en el sector turístico como recepcionista en un ‘rent a car’.

Estuve años militando en el PSOE pero me cansé de la vieja política. Y llegó Podemos y nuestro ‘¡Sí Se Puede!’. Actualmente soy miembro del Equipo Dinamizador de la Red de Círculos de Mallorca.

Som una dona feliç que viu a Son Servera, mare de família nombrosa amb bessons, de 14 anys i un terratrèmol de gairebé 11. Particip del Consell Escolar del col·legi del meu municipi des de fa més de cinc anys. He estat tres anys presidenta del Club Bàsquet Son Servera i en l’actualitat form part de la directiva (l’esport de base és un dels meus interessos). Vaig ser Tècnica de farmàcia durant 10 anys a Cala Millor i actualment treball en el sector turístic com a recepcionista en un ‘rent a car’.

Vaig estar anys militant en el PSOE, però em vaig cansar de la vella política. I va arribar Podem i el nostre ‘Sí que Es Pot!’. Actualment som membre de l’Equip Dinamitzador de la Xarxa de Cercles de Mallorca.

Me presento a estas primarias de nuestra III Asamblea como candidata al Consell Ciutadà Autonòmic, ya que considero un privilegio poder representar a los y las inscritas de Podemos, trabajar con y para ellos y ellas si me otorgan la confianza. Además, considero que podré aportar la visión de los municipios que, como el mío, Son Servera, necesitan reforzar colectivamente su presencia.

Me presento apostando por la unidad plural y diversa interna, y por formar el mejor equipo que la sociedad necesita para defender sus intereses, que pasan por un encuentro y entendimiento de sociedad civil, movimientos sociales y diferentes partidos. Afronto esta nueva etapa con ganas de aprender y seguir formándome para poder ofrecer lo mejor de mí.

Em present a aquestes primàries de la nostra III Assemblea com a candidata al Consell Ciutadà Autonòmic, ja que consider un privilegi poder representar els i les inscrites de Podem, treballar amb i per a ells i elles si m’atorguen la confiança. A més, consider que podré aportar la visió dels municipis que, com el meu, Son Servera, necessiten reforçar col·lectivament la seva presència.

Em present apostant per la unitat plural i diversa interna, i per formar el millor equip que la societat necessita per a defensar els seus interessos, que passen per una trobada i enteniment de societat civil, moviments socials i diferents partits. Afront aquesta nova etapa amb ganes d’aprendre i continuar formant-me per a poder oferir el millor de mi.