Bienvenida Aguiló Grau

BENI AGUILÓ GRAU
Vaig néixer a Palma però visc a Binissalem. Historiadora de l’Art, provinc de l’ àmbit de la cultura i el patrimoni. Actualment treballo com assessora tècnica a la Conselleria d’ Agricultura, Pesca i Alimentació del Govern de les Illes Balears. M’apassiona l’art i viatjar; especialment Itàlia com a referent cultural i com element clau del meu enriquiment personal estic finalitzant una novel.la vinculada amb Italia. Defensora dels animals, pertany a una associació animalista i hem declaro vegetariana.Dins Podem som la Portaveu de Podem Binissalem; membre del Consell Ciutadà Autonòmic, responsable de l’àrea de Cultura i Patrimoni, Podem Illes Balears.

BENI AGUILÓ GRAU
Nací en Palma pero resido en Binissalem. Historiadora del Arte, provengo del ámbito de la cultura. Actualmente trabajo como asesora técnica en la Conselleria d’ Agricultura, Pesca i Alimentació del Govern de les Illes Balears. Me apasiona el arte y viajar; especialmente Italia como referente cultural y como elemento clave de mi enriquecimiento personal, estoy finalizando una novela vinculada con Italia. Defensora de los animales, pertenezco a una asociación animalista y me declaro vegetariana. Dentro de Podemos soy la Portavoz de Podem Binissalem, miembro del Consejo Ciudadano Autonómico y responsable del Área de Cultura y Patrimonio, Podem Illes Balears.

Militant de Podem, durant tots aquests anys he experimentat la satisfacció d’ aportar el meu granet d’ arena dins l’ àmbit municipal, autonòmic i fins i tot estatal. La marxa cap al canvi ara és una realitat amb Podem dins el Govern i crec en la necessitat de continuar lluitant per a poder així, assolir els objectius que marquen el nostre full de ruta. Alguns, ja son part dels èxits assolits, però cal ara més que mai demostrar que som un equip capaç i enfortit per a continuar lluitant per a les prioritats socials, el rescat de les persones, la lluita per la igualtat entre homes i dones; la dignitat laboral a tots els nivells, …No “ perdre el Nord” i recordar d’ on venim i cap on anem.

Militante de Podemos, durante todos estos años he experimentado la satisfacción de aportar mi granito de arena en el ámbito municipal, autonómico e incluso estatal. La marcha hacia el cambio ahora es una realidad con Podemos dentro del Gobierno y creo en la necesidad de seguir luchando para poder así, alcanzar los objetivos que marcan nuestra hoja de ruta. Algunos, ya son parte de los logros alcanzados, pero ahora hay que demostrar que somos un equipo capaz y fortalecido para seguir luchando por las prioridades sociales, el rescate de las personas, la lucha por la igualdad entre hombres y mujeres; la dignidad laboral a todos los niveles. No “perder el Norte” y recordar de dónde venimos y hacia dónde vamos.