Aurora Ribot Lacosta

Nascuda l’any 1987 a Palma, visc a Bunyola. Des del 2019 sóc Consellera de Sostenibilitat i Medi Ambient i Vicepresidenta del Consell de Mallorca, institució des de la qual treballam cada dia per fer de Mallorca una Illa més sostenible, feminista i amb més justícia social.

Llicenciada en Física per la UIB, Màster en Meteorologia per la UB i en “Cambio Global” per la UIMP; la meva formació acadèmica m’ha permès adquirir coneixements sobre les problemàtiques a les quals ens enfrontem com a societat a causa del canvi climàtic. Em consider una persona resolutiva, amb capacitat d’abordar problemes i d’aprendre, però, sobretot, amb gran capacitat d’esforç i ganes de treballar per aconseguir aquesta sostenibilitat que necessitem com a societat.

Nacida en 1987 en Palma, vivo en Bunyola. Desde 2019 soy Consejera de Sostenibilidad y Medio Ambiente y Vicepresidenta del Consejo de Mallorca, institución desde la que trabajamos cada día para hacer de Mallorca una Isla más sostenible, feminista y con mayor justicia social.

Licenciada en Física por la UIB, Máster en Meteorología por la UB y en “Cambio Global” por la UIMP; mi formación académica me ha permitido adquirir conocimientos sobre las problemáticas a las que nos enfrentamos como sociedad a causa del cambio climático. Me considero una persona resolutiva, con capacidad de abordar problemas y aprender, pero, sobre todo, con gran capacidad de esfuerzo y ganas de trabajar para conseguir esa sostenibilidad que necesitamos como sociedad

Vaig acostar-me a Podem després de les eleccions europees de l’any 2014. Em va atreure un projecte ecologista, feminista i de justícia social amb possibilitats reals de ser el canvi polític que les nostres Illes necessiten, així com poder portar qüestions com el canvi climàtic al centre del debat polític de la nostra comunitat.

L’experiència d’aquests anys a dins les institucions i fora d’elles, als carrers, als cercles, als moviments socials i amb un gran equip de persones preparades i amb experiència de govern, persones amb ganes d’afrontar aquesta nova etapa, però amb experiència per gestionar el partit em motiven i m’il·lusionen per afrontar els reptes que ens esperen els pròxims quatre anys.

Me acerqué a Podemos después de las elecciones europeas del año 2014. Me atrajo un proyecto ecologista, feminista y de justicia social con posibilidades reales de ser el cambio político que nuestras Islas necesitan, así como poder llevar cuestiones, como el cambio climático, al centro del debate político de nuestra comunidad.

La experiencia de estos años dentro de las instituciones y fuera de ellas, en las calles, en los círculos, en los movimientos sociales y con un gran equipo de personas preparadas y con experiencia de gobierno, personas con ganas de afrontar esta nueva etapa pero con experiencia para gestionar el partido me motivan y me ilusionan para afrontar los retos que nos esperan los próximos cuatro años.